Saturday 16 March 2013

Tinggal Kenangan

assalamualaikum.
Semalam DOMO dah selamat sampai kat tangan PapaPoksheikh.
aarrggghhhh serius lahh aku takbolehh hilangkan panggilan uh.
Selama lebih kurang 4 tahun aku kenal dia macam-II aku lalui.
Aku hope sangat dia mendapat kebahagiaan dalam hidup dia.
Seriusly aku SAYANG kau tapy CINTA tak penah hadir dalam hidup aku.
Sepanjang COUPLE ngn dia aku HAPPY tapy dalam haty rasa macam KOSONG sangat.
Aku tahu dia SEORANG jep yang FAHAM even FAMILY aku puns.
Dia tahu aku macam mane, kawal aku macam mane, jaga aku macam mane.
Dia SPEACIAL!
Kenangan first meet a.k.a. first DATE kat HOTELZENITH 23hb 3 2011 bermakna dalam hidup aku.
Aku tak sangka hubungan yang pada mula sebagai KAWAN bertukar kepada perasaan CINTA.
Just only HIM can make me HAPPY, only you POKSHEIKHH!!!
But today i'm know you and me have each direction, you with you life and i with my life.
One days, kau akan tahu kenapa aku buad kau merana sekarang.
Nasihat aku kat kau : Jaga diri, Jaga Kesihatan, Jangan makan MAGGIE !
Walau pape jadi kau tetap aku SAYANG!
If kau dah jumpa SOMEONE jangan lupa bagitahu aku.
JANJI kita kan nak SHARE semua sama-sama.
TOLONG poksheikh JANGAN PERNAH BENCI AKU.
Kenangan bersama kau akan sentiasa aku abadikan dalam hidup aku!
SAYANG AKU KAT KAU, DOA AKU UNTUK KAU !
masa nie kita first aku dapat PELUK kau
bcoz kita naek moto sama-sama
pic nie paling COMEY n SAYANG aku nak padam
second meet colour baju kau n tudung aku sama kan?
place: Padang Golf

masa nie kau tunggu aku kat basten
aku nak bagi kau makan bcoz time nie mak kau baru lepas kuar hospital
kau tak ada selera makan *katenya
match kan tudung aku ngn baju kau
untuk ke-2 kali kita kuar ada jep pakaian yang sama.
okayy kau ngn aku sweet .
kau BFF aku lahh AZMI SULAIMAN<3

No comments:

Post a Comment