Sunday 24 March 2013

result ! Awesome

assalamualaikum

HUH! 21 hb 2013 tarikh keramat result STPM aku kuar
HAHAHAHA
orang nervous, cuak, debar-II yang akuu. . . 
boleh amekk #Novel and then duduk sila BACA
semua orang cakap 'fau,tak risau kea?'
aku say 'result aku tak akan SEHEBAT kowang, jangan risau'
cikgu puns buad pengumuman nama sorang-II pointer yang TINGGI
sorang-II mber aku kena panggil, *sedehh
kan aku cakap result aku tak segempakk dowang
habis pengumuman uh cikgu cakap yang lain g tgk kat kertas cikgu masing-II
budag-II nie semua suruh aku g tengokk n then aku repeat balikk
''result aku tak SEHEBAT result kowang so MALAS!''
buka #Novel and teruskan baca
sowang ag mber datang 'fau, berape result? dh tengokk belum?
aku pandang n then SENYUM n then sambung baca #Novel
seee......
PEMALAS nak tengokk pluss takod result JAHANAM!!
selepass to, sowang ag mber datang 'fau, g lahh tengokk result kaw okayy lahh'
aku pandang n then taknak hampakan semua nk tahu result aku so bangun n then jumpa cikgu
selit tengah ramai-II orang uh aku intai-II lahh huh!!
nampakk sudahh nama aku FARAHFARHANA BINTI CHE SIOK
tengokk pointer aku , peerrgghhhhh nie aku  MALAS nie TENGOKK!!
!!!2.75!!!
wehh, kenapa macamto resultnya ?
Nmapakk takk aku tak belajar citernya
aarrggghhhhhhh TENSION!
amekk #Novel n then BACA
budag-II datang jumpa aku tanye 'fau, berape-II??'
seekor-II muka EXCITAD babeng!
aku jawab lahhh 2.75 jep, PUASHATY ualls!
yea! aku tak sehebat kowang lahhh

tapi satu jep aku rasa HEBAT!!!

Hebat sebab di kelilingi dengan kawan-II yang HEBAT macam ualls
aku BANGGA ada kawan-II yang HEBAT macam ualls
walaupun result aku rendah antara kowang
kowang tetap backup aku cakap result aku okayy *sedapkan haty aku
alhamdulilah aku bersyukur sangat adanya kowang
mudah-mudahan kita akan jadi SAHABATSELAMANYA untill JANNAH
amin..
huh! nie result aku tengokk kat MPM
pointer penuh 2.75 
alhamdulilah berkat belajar nak taknak

nie #memey myBESTIE!
pointer dia tinggi lahh jugakk 3.0
dia nie memang rajin study auw
tabikk seyhh kat dia
TAHNIAHH sayangs

nie #DIANA myFRIENDS
pointer dia tak jauh ngn #memey 3.08
tapy kira tinggi lahh jugakk kan?
dia nie memang kuad belajar kod dalam class laju jep siap kerja
TAHNIAHH beb

okayy nie #safira myFRIENDS
pointer dia HEBAT-II 3.25
dia nie nampakk lemahh tapy bakk belajar laju jep wehh
kuad study minahh PENDEKK nie 
TAHNIAHH sis

okayy mekk nie #aniss myFRIEND 
pointer dia bapakk TINGGI 3.75 okayy
dia nie memang PANDAI erkk
lagi satu dia nie suka amekk langkat study PECUTAN TERAKHIR
so result gempakk wehh!
TAHNIAHH kakak

nie #farah myBESTIE
pointer dia k-DUA tinggi 3.33
dia nie budag yang duduk sebelahh aku dlm class
tapy kenapa aku tak pandai macam dia?
HAHHAHAHHA
TAHNIAHH budagg

nie #k.pahh myFRIEND
pointer dia sama ngn #safira 3.25
dia nie baekk, peramahh tapyy PEMALU
hehehehheh
TAHNIAHH awakk

okayyy nie anak ustaz name dia #pidot
pointer dia 3.0 jep sama ngn #memey
dia nie berlagakk cket tapy baekk
memang dia pandaii aku respect dia die
TAHNIAHH wehh

okayy nie #man 
jejaka k-pop muadzam shah
pointer dia tinggi gakk lahh 3.17
nampakk jep nakal rupanya dalam diam
TAHNIAHH wehh

sekian
senarai di atas adalah mereka-II yang hebat dalam result STPM sem1 2012
TAHNIAHH ualls
mereka semua dari class aku ZAMRUD-3
BANGGA mama SHAMSIAH
semuga sem2 and 3 kita akan dapat mencapai kejayaan lebihh lagy
amin<3





No comments:

Post a Comment