Tuesday 19 March 2013

ouhh AIRMATA

assalamualaikum,

Semalam tak tahu lahh tertiba masa nak tidur boleh MENANGIS
Semalam lepas tengok cerita WE GOT MARRIED amek bantal and lelapkan mata
TERTIBA penjam mata AIRMATA laju jep basahkan bantal
Guys, masa penjam mata uh aku taktahu kenapa bayang-II dia boleh muncul sejenak kat ruang mata aku
Muka dia yang sedang happy, gelaktawa dengan aku bersama-II
Semua uh buad airmata aku keluar tanpa kerelaan aku
Kenapa perlu airmata uh mengalir?
Kenapa perlu dia MUNCUL kat minda aku?
Cukup-II lahh tolong lahh pergi  jauh dari aku
Kau nak aku lupakan kau tapy kenapa kau muncul dalam mimpi aku?
Cukuplahh aku dah PENAT dengan permainan perasaan ini


hati yang sedang MERINDUIMU capitall S.A!
haty yang sedang MELUPAKANMU capitall S.A !

No comments:

Post a Comment