Sunday 17 March 2013

Kau Sayang Lagi

assalamualaikum.
tadi buka TL dia and then nampak lahh dia tweet "awak missdomo :)
kenapa dengan tweet dia uww?
sebab username aku kat twitter MissDomo
so.........guys......meaning??
YEAH! dia tweet untuk aku lahh to tapy 
masa dia tweet petang tady so aku tak perasaan
kalau tak dah lame aku RT balik
hurmm dia sayangs aku lagi kea dia tweet cmto?
Ya Allah ! terlalu banyak aku sakitkan haty dia
Aku tak sanggup lukakan haty dia lagy
cukuplahh apa aku buad selama nie ngn dia
Dia dah cakap nk lupakan semua kenagan bersama aku
Sayangs aku untuk dia memang ADA!
nie TL dia aku curi!
HAHAHAHA
see tweet dia uh !!
"awak, missdomo..:)"
atas uh sakit lakk haty KITA )":



huh! nie TL kita auw
btwy, name nie aku tukar before DOMO uh aku bagi kat dia
so maknenya ??
memang tweet dia uh untuk aku *mungkin
HAAHAHAH

if dia sayangs aku sekalipuns aku n dia tak akan mungkin bersama lagy 
aku kenal dia macam mane sekali dia cakap HITAM maknenya HITAM lahh
so untukk PAPAPOKSHEIKH--> kita mintakmaaf lahh amekk tweet awakk nie
tapy kita tahu awakk tak akan buka dah BLOG kita nie

No comments:

Post a Comment