Saturday 23 March 2013

taken off HIM

assalamualaikum.

Hyep guys, kita nak bagitahu haty kita dah kembali kat DIA !
Nahh, amekk balik *jaga elok-II
Maaf capitall H' tak dapat teruskan bersama
Semalam meet and then stalk and make CONCLUSION our RELANTIONSHIP
And jujur lahh aku takboleh langsung nak buang dia dari life aku
Walaupun dia tak handsome, tapy dia penceria hidup aku setiap hari
Hurmmmm,
Susahlahh nak tinggalkan dia
Susah nak berjauhan dengan dia
Susah nak lupakan dia
Hope ini kali terakhir aku n dia BERPERANG BESAR macam sebelum nie
Sebab aku dah penad asyikk gaduhh

DEAL/JANJI KITA *new version:
one week you STOPP smoking!
Dalam pada uh aku ubah peragai aku
and
if aku tak berubah dia akan terus SMOKING non STOP
terukkan?
tapy tak apa aku sanggup sebab aku sayangs dia lahh GEMUKK!

okayy, gudbye!
sayangs dia GEMUK N KETOT.
muaaahhhhh :*

No comments:

Post a Comment