Friday 19 July 2013

Semua tk PERCAYA


assalamualaikum stalker, haters, or whatever

Guys, KENAPA semua orang susah sgt nk PERCAYA yg aku ni 100% SINGLE???
Helooooo ualls!! Aku dh SINGLE okayyy dh SINGLE!!!! *huh dh besar aku buad uhhh
Semua teman rapat aku dokk tanye aku n poksheikh dh putus ke??

Guys, dh lama lahh wehh aku PUTUS ngn dia kenapa kowang tktahu-II nie???
Asal aku jumpa jepp dorang kt luar soalan yg sama akan diTANYA. errrghhhhh
Aku tk suka kecoh-II sebab akan menampakkan diri aku BATAK nk kt dia ag
Aku tknak lahh pulop di copp "terhegeh-II" kt orang yg tknak kt kita

Sekali LELAKI dh keluarkan perkataan PUTUS
Maka ia akan benar-II dengan keputusannya
LELAKI memang SETIA, so jgn persiakan mereka



Kesimpulannya, dengan ini saya MENGUMUMKAN bahawasanya saya
FARAH FARHANA 100% BEBAS drpd mana-II LELAKI!!!
SINGLE! FREEDOM! (":
kbyeee

No comments:

Post a Comment