Monday 22 July 2013

Alone. Dead!


TOLONG LEAVE ME ALONE!!
Tolong BUNUH perasaan aku malam nie!!!
Kenapa perlu aku cakap kasar-II ngn kau
AKU JAHAD kan???
Aku pernah rindu nk dengar suara kau
Tadi bila OTP ngn kau ayat kasar-II jepp keluar mcm peluru M16
Kau cakap JANGAN KACAU KAU lagy
Kau tahu kan aku tkbolehh langsung lakukan menda macam too
Kau tahu aku tk bolehh hidup bila kau tk ada mcm hilang SEMANGAT dlm hidup aku
Kau TIPU cakap faham aku bagai tapyy takkkk!!!
Aku sakit haty sebab kau, tahu takk?!!!!
Sebab kau layan JONET too balik!!
Kau tahu kan aku tk suka dia aku benci dia
Sebab dia cuba rebut kau dr aku!
Kau tahu kan aku SAYANG kau sangat-II
tapy dia senang-II nk amekk kau dr aku!
Kau tahu aku JELES tapy kenapa kau buad jugak?
Kau nampakk USAHA aku n kau ckp maybe kita bolehh getback balikk
Tapy apa aku dpt tunggu kau lama-lama macam nie??
Dapat tengokk kau dengan JONETT macam too kea???
POKSHEIKHHH KAU KEJAM, SEDAR TAKK? KEJAM NGN HATY PERASAAN AKU!!
Kau selalu nk cari SALAH aku kalau gaduhh
Kau selalu tk PUASHATY pasal aku
aku tahu kau nk jaga aku tapy bukan macamtoo poksheikhhh
kau kenal aku, aku nie susah nk terima pendapat orang kalau aku tk puas haty

POKSHEIKHH bolehh tk jangan suruh aku TINGGALKAN KAU, LUPAKAN KAU, LUPAKAN KENANGAN KITA, CINTA KITA????
Kau kena tahu semua too aku tak akan buad semua tuu susah untukk aku
TOLONGLAHH kau faham aku kali nie jepp yg aku SAYANG KAU
AKU TAKK AKAN PENAHH LUPAKAN KAU!!

Kalau betull kau nk bersama JONET tolong BUNUH aku POKSHEIKH!!!
Aku rela MATI dr tengokk kau dengan orang lain! espically si JONET *damnshitt
PLEASE FAHAM AKU SATU PERKARA nie jepp!!!!
Hope kau faham luahan haty aku
aku tk mampu cakap ngn kau untuk semua nie makin sakit haty makin laju airmata nie mengalir

aku hope kau buka blog aku sebab ia diari pasal kita
kau tahu semua perasaan aku tulis dlm blog nie
BUNUH aku kalau kau bersama perempuan lain!!
assalamualaikum


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sudah2 la...lpe kn org dah xnk kt kita..bg peluang kt org yg betul2 syg kita...simpan jeb kenangan yg ada..semua tinggal kenangan...jgn buang kenangan...ckup2 biar hati disakiti...u deserve to be happy..but with not that man...

    ReplyDelete