Sunday 21 July 2013

Aku MUAKlahh


assalamualaikum silents readers

aku dh muak lahhh!!!!
muak sebab RINDU kan kau yg tk bawa pape makna dalam hidupp aku
aku tersesakk tiap-II kali aku teringat kt kau
aku tk tahu KENAPA susah sangat aku nk lupakan kau
aku nk campak kau jauh-II lahh sakit haty macam nie selalu!
kadang-II fikir gkk kau ada perasaan yg sama ke macam aku rasa??
tapy tengok dr cara kau macam kau OKAYY jeoo uishhhhhh
masalahh kan aku still tk dapat lupakan kau! eerghhhhhh
NAMA kau selalu ada dalam HATY aku
ini lagy aku tk paham dh kenapa macam tuu
tahu tk aku punya lahh susah nk terima orang lain dalam hidup aku lepas kita PUTUS
kau tahu tk apa aku cakap kt dowang bila dowang nk COUPLE ngn aku???
aku cakap yg aku belum bersedia pintu haty aku masih tertutup n tk sedia untuk terima sesiapa lagy dalam hidup aku buad sementara waktu
TAPYYYY aku dh rasa lama sgt aku SINGLE tapy tk juga aku terima salah sorang dr dowang ish!!
kau tahu arhhh aku SAYANGRINDU kau sampaii aku tknk couple ag
aku buad dowang TERTUNGGU-II aku sampai sekarang
kalau betul lahh kau dh bolehh LUPAKAN aku kenapa aku TAKBOLEH?!!!
WHY POKSHEIKHH KAU SEKSA HATYPERASAAN AKU MACAM NIE?!!! )":
kenapa kau KEJAM, kenapa kau TINGGALKESAN dlm haty aku, kenapa kau buad aku macamni???
PLEASE STOP IT! FUCKINGDAMNIT!!! </3


No comments:

Post a Comment