Saturday 6 July 2013

asking??


assalamualaikum

guys, semalam baru aku cakap nk lupakan dia
Alih-II bangun pagi tadi satu family aku dok tanye pasal dia
Yang tak boleh blahh ma aku siap suruh aku mandi-II nk pegi ruma dia, ishhh!!
Mahu tk TERKEJUT aku di buatnya tertiba ma aku cakap macamto!
Ya ALLAH makin nk melupakan makin tk bolehh tk PAHAM!!
Tanye ma aku kenal mane si Azmi tuu, ma aku cakap tengok gambar aku ngn dia, okayy?!!!
Thanks you ma LOVEMUCUX-II ma!! grrrrrrrrr stresss sakit haty nk melupakan dia
Aku buad muka tah pape jepp pagi uhh n then terus blah malas nk dengar ma cakap psl dia
Makin sakit aku dengar nama dia makin susah aku nk melupakan dia
Cukuplah samapii sini jep hubungan aku ngn dia
Ada JODOH ada lahh, tk ada kita redha maybe ada yg lebih baik ALLAH temukan untuk kita
INSYALLAH <3

No comments:

Post a Comment