Monday 22 April 2013

HAPPY BIRTHDAY AYIE

assalamualaikum
HYEP! 22 April tarikhh seorang budag ini di lahirkan di muka BUMI

NOR AFYFIE AIZAD BAHARI 

okayy, nama macam perempuan kan cuz' ada "nor"
chooppp! dia bukan perempuan lahh tapy JEJAKA lolz
Okayy apa kena mengena dia dengan aku erkk?
Okayy mehh sini aku explain erkkk.....
Macam nie.... dia nie sebenarnya EX-BOY aku larhh
We alls kenal masa kem PKBM kat kelantan masa too
26.6.2012 Tarikhh perkenalan aku dengan dia
Nak kira kan we alls kenal tk ada lahh sweet mane punss
FIRST kenal dia dah pandaii marah-II aku
ALMAKLUM lahh mulut aku ni bising adatlahh kan
SO dia tegur aku dengan kata lain dia marah aku cuz' bising-II
start ctoo lahhh cinta kononnya-II bermula lahh kan
macam too lahh serba sedikit cerita aku dengan beliau!

HUH! ni lahh jejaka yg aku cerita uhh
badan dia gila taff okayyy
budagg ragbi katakan, atlet sukan sekolahh
HAPPY BIRTHDAYY SAYANGS!
BOYFRIENDS now FRIENDS only!
Semuga Happy-II erkkk
Panjang Umur TAHU!
(:

LOTS love FARAHFARHANA (:


No comments:

Post a Comment