Tuesday 2 April 2013

Just Forget . . not NOWW!!

assalamualaikum

Guys, gambar-II dalam blog nie aku tak akan buang
Honestly, aku dah PUTUS dengan JEJAKA ATAS uh
WHY, WHY, WHY???
Sebab datang seorang JANTAN yang bullSHITT !
Apa tah yang dia cerita kat balak aku nie sampai bolehh terkantoi perabess semua dia tahu
OITTZZ! panass jep aku tak kacau life kaw yang myibukk kacau life aku KENAPA??
Walaupun aku nak lupakan EX aku uh tapy aku tak akan penah BUANG pic dia ngn aku dalam BLOG
Aku SAYANGS dia TOTALLY!!
Tak ada LELAKI LAIN wehhh aku sayangs macam aku sayangs dia
Cukuplahh dia seorang jep lelaki yang aku kenal FAHAM aku

"Tunggu Aku di SYURGA"
kata-II keramat aku and dia!

opsssss nak bagi pengumuman ini!!
ehem, ehem, ehmmm 

AZMI B. SULAIMAN ! saya FARAH FARHANA BT CHE SIOK 
Secara JUJURNYA sayangs sangat kat kaw!
Jujur dari HATY aku taknak langsung LEPASKAN kaw

Ya ALAHH! beratnya haty ini )":


No comments:

Post a Comment