Sunday 7 April 2013

Terima Kaseh

Assalamualaikum

Guys, aku nak bagitahu nie aku ada abang angkat dah sekarang
Eh! abang angkat aku yang nie superbsss AWESOME wehh
Aku kenal masa aku buad mini tesis kat TUDM Bukit Ibam
Dia ni chubby-II cket , putih cket
Huu! Hari nie dia belanja aku makan Aiskrim Magnum and Cornetto pluss dapat baucer gambang waterpark
Lagipun dia baru balik dari Family day TUDM kat Gambang uh too dia dapat baucer uh
And then aku ada cakap nanti bulan5 nak pegi Gambang dengan member-II
So, tadi jumpa dia bagi lahh baucer Gambang uh dalam beg dia perghhhh bapakk lahh banyakk baucer
Besewlahh dia nie orang kanan boss besar kat TUDM too
BANGGA sekejap
HAHAHAAHAHAHAHAHHAHA
Dia nie stay kat Kedah so kat sini dia tak ada family
So, dia minta lahh aku jadi adikk dia supaya dia dapat rasa ada family kat sini, kesian tengokk dia
HAHAHAHAHHAHAAHAHAHH

HUH! ini dia segala harta yang abang uh bagi
HEHEHEHEH
Terimakasehh abg EMY AFIFIE
Kenyang Perut denn malam nie
HEHEHEHE

okaylahh makan sudahh sekarang masa untukk tidow 
esokk sekolahh weh!
get READY nak kena DENDA lolzz
PENGAWASS sia-II lahh saya nie (": 

No comments:

Post a Comment