Sunday 5 May 2013

Happy for HIM

assalamualaikum

Beberapa hari yang lepas my crush ada text ngn aku
happy tk payah cakaplahh rasa nk bagitahu satu dunia
hermmmmm tapy masalahnya dia dah pun berpunya
haty sedih pedih tapy terima seadanya apa keputusannya
Hari tu dia text aku tanye khabar bagai semua HAPPY sangat
Tapy aku fikir-II balik dia kan sudah berpunya tk elokk pulak aku layan
So, dengan berat haty aku jawab nk tk nk jep n terus aku tanye soalan cepumas

aku: "abg, apa perkembangan sekarang?"
abg: "perkembangan apa pulak?"
aku: "ala, wife dah berbadan dua belum?"
abg: "ohh, dah masuk 3 bulan."
aku: "okay alhamdulilah, okaylahh bhaii.



Sedih wehh bila dapat tahu dia bakal terima gelaran "ayah"
Tapy walaupape pun aku tetap doakan yang terbaek untuk dia
Semuga baby yang bakal di lahirkan comel-II n cantik-II
TerimaKaseh kerana masih ingat Farah lagy walaupun dah berkahwin


No comments:

Post a Comment