Thursday 9 May 2013

Pendapat lain-II

assalamualaikum readers,

ehh, malam nie aku nk story pasall PRU13 arto.
Guyss, sebenarnya tk kesahh sape menang or sape kalah tapy tk perlu kod kutuk sesame sendiri
heloooo kita hidup dalam satu masyarakat yg serumpun lahh
Sebelum cakap tuu pikir dulu lahh nk kutuk bagai-II tuu
opppsss sorry teremotional pulakk tanpa sebab hujung pangkal kan??
Okayy mehh dekat sini mehh aku story kat kowang kenapa aku emo malam nie
checkkDOWN story bawahh erkkk *saja buad gempakk

at school *omputihh speakk

7 orang perempuan sedang melepaq dalam sebuah classroom *nampakk ROJAKNYA
sedang asyik melepak n borak-II tertiba salah seorang buka cerita POLITIK!!
oooomayyyyy *habislahh aku WHY i say that??? SEBAB kesemua perempuan cto sokong BN
okayyy, nampakk tkk yang aku sama sekali tk berapa sokong BN tuu yg ooomayyy uhh
hampir sejam mereka habiskan masa dengan dokk BAHAS pasal PRU13
dalam kelompokk tuu just aku n member aku jepp tkk berape sokong BN
sepanjang mereka dokk bahas uhh aku n member aku hanya mampu TERDIAM bisu
WHYYY?? sebab mereka 5 orang nk lawan aku ngn member aku komfem-II lahhh KALAH akuu kan?
so daripada mulut aku berbunyi n malu bagai better aku diam n biarlahh mereka nampakk aku pun sokong BN jua mehhh
masa diorang dukk berdebat bagai-II uhh yg aku tahu dengar n angguk-II kn kepala jepp kod
okayyy, ualls nk tahu tkk dorang dukk berdebat apa sampaii aku panass telinga??
FIRST! dorang cakap kalu pas/pkr tadbir kerajaan kita perabess MUNDUR! okayyy AKU SANGATT TK SOKONG PENDAPAT MEREKA INI!!
SECOND! dorang cakap kalu pas/pkr tadbir kerajaan habis nanti sape tk tutup aurat kena PANCUNG! #HaramJadah apa pemikiran mereka ini!!
THIRD! mereka cakap pasal saiful bukhari yg angkatSUMPAH kt Makkah tuu, okayy yg ini aku tk tahu akan keSAHIHANNYA
FOURTH! dorang cakap kalu BN tk tadbir mane kita nk dpt baucer, BRIM bagai-II uhh kalu harapkan pas hurmmm memang tk akan dapat. yang ini aku tk berkenanan sgt apa dorang ckp.
Honestly banyakk lagy cuma aku sampaii tk ingat menda lagy dorang dukk bising-II pape lagy. heee
-____________________________________________-

okayy done tazkirah malam nie erkk.
btway, aku tetap ngn INI KALILAH! PAS!!
HIJAU we're SUPPORT you! BULAN
aku tahu mane betul mane PENIPU sebenar.
maybe dorang nie tk rasa apa org pas rasa selama nie.

k.byeee muahhh settepekk ualls :*

No comments:

Post a Comment