Saturday 14 September 2013

Sugar Glider


assalamualaikum peeps

Rindu aku tak?? mesty rindu kan nk baca apa yg aku nk merapu-II kan???
Well, aku tahu. Maaflahh tinggalkan blog nie beberapa minggu kan
Almaklum lahh internet tk mengizinkan erkkk
opsssss okayy guys entry kali ini aku nk kongsi ngn kowang tentang seekor bintang yg suka sangat merayap-II kt badan kita, call "SUGAR GLIDER"

Btway, petang tadi aku akhirnya dapat juga merasa pegang n bermain ngn SG too
perghhhhh memang terBAEKK wehh!!!!
Jujur aku bagitahu mula-II aku takod kod nk pegang bagai tapy bila lama-II hadoii payah nk lepas
SG ini bulu dia lembut jepp, tapy lasakk sgt! Kadang-II dia akan gigit kalau dia marah or lapar
Sejam aku dapat maen ngn SG seronok gile rasa!!!! tapyy tk puas )":
ouhhhh aku terlupa mesty kowang tertanya-II mane aku dapat SG nie kan??
Btway, aku ada kenal ngn seorang mamat ini nama dia Shahfitri 


Budag ini lahh yg bagi aku maen ngn SG ini huh!!! *opsss dia HAKMILIK Syazwani Ramli
Dia ini ada 3 tk silap aku SG dia *banyak kan??
Kalau bolehh nk jepp aku rembat kt dia satu tapy pikir balik baru sejam maen aku dh jerit-II
Aku takod bila dia gigit kod, macam sakit tp tadi tak sempat SG nk gigit aku tadi HAHAHAHAHA
Aku berterima kaseh sangat-II kt dia wehhh cuz' bagi aku maen ngn SG tuuu
Selamat dia nie jenis okayy atau kata laen Friendly lolz.
Anyway, aku pun baru jepp kenaii ngn dia sebab SG punyer citer

Ini adalah gambar aku maen ngn SG, member dia yg tolong amekkan gambar ini
HOHHOHOHOHOO TERBAEKK!!!

KIKO n KIKI

tadaaaaaaa jyeahhhh

nampakk dia maen kt kepala akuu HAHAHAHH takod 

kena tutup lengan baju kalau tkk habess akuu!

ewah-II dia merayapp jepop

atotototoo comey-II

all pic bersama kiki n kiko <3
seronokk yepppppppp :)))



No comments:

Post a Comment