Thursday 15 August 2013

Come Back??



assalamualaikum geng!

yeahhhhh tajuk entry aku kali memang awesome
okay, okay mehh dekaq ckett cekk nk story mory nie!
hampa kenaii lagy kan kt marka cekk? kenaii kan??
huh! entry kali ini memang utk dia ini cekk updateq

hampa tahu takk hari Selasa tu cekk pi Tasek Biru nun huh kt Bukit Ibam ngn kengkawan cekk
Miera, Ayuna, Salma <depa-II nie kawan cekkk hee
Kami ini pi sana taktahu jalan pongg maen pegi jepp
last-II sampai Ibam terus pusing-II cuz' tk jumpa jalan masuk ke Tasek Biru too
akhirnya kami terpaksa gunakan perkhidmatan MARKA cekk tuu nk tahu jalan masuk ke tasekk tuu
aku tepon lahh tanpa bersalahh kan, suara kasi Happy lahh kan
dahh dapat tahu jalan kami pun amek lahh gambaq bagaii act. aku n mber-II tk penahh sampaii tasek biru, excitad beb!! Tasekk tuu superbs memang CANTIKK sangat!
sooo we alls ENJOY lahhh kt sana (:

chop, chop, chop cerita tk habes lagy janganlahh lari dhh

btway too MUKADIMMAHNYA shj.
okayy after we alls settle kt tasekk tuu we alls ingat nk pi air terjun kt Ibam tuu juga
lagy sekali gunakan perkhidmatan MARKA aku tuu tunjuk jalan tapy kami tk jumpa gakk air terjun tuu
so we alls make decision we alls BALIK!
dalam kereta tuu aku dokk texting ngn MARKA aku nk ajak keluar bagai lahhh
ouhh sebelum kau cakap aku ini "dh ludah jilat balik" SORRY okayy
bukan aku yg nk bermesej ngn dia tapy Ayuna yg suruh aku mesej dia ajak ngn lepaking bagai lahh
so sampaii lahh aku sampaii rumah aku ngn MARKA aku nie dokk texting bagai okayy PELIK!
nk maghrib tuu aku dh ending texting ngn dia n now to say goodbye to him
ayat dia yg tk boleh-II blahh "flying love" okayy terajang aku please sedarkan aku dr mimpi!!

malam tuu dia call 10 minit jepp okay, 10 minit *mane cukup wehh!!
dia tanye kenapa aku mesej dia petang tadi bagai, so aku explain bukan aku nk mesej Ayuna yg sibuk-II nk ajak jalan, lepak, raya bagai
dia bagitahu aku jugak yg dia dhh beli NEWPHONE- Samsung sII *jelez -,-"
malam tuu juga dia suruh aku install Wechat kt pc senang katanya ngn borak-II
okayy aku excitad aku beria pegi install bagai ish-II
pikir-II balik apa hal lahh aku pegi install bagaii hadoiii
Tolonglahh aku tknakk fikir lebih-II kang orang cakap alu nie "Gila Talak"

sampaii sekarang aku masih tertanya-II KENAPA erkk?
hadoiiii POKSHEIKH, POKSHEIKH, POKSHEIKH
kbyeeeeee

No comments:

Post a Comment