Sunday 15 September 2013

NewGirlfriend


assalamualaikum peeps sygs-II

saya ada kawan baru ((:
dua orang kawan baru saya tauuu
dowang ini batch sama macam saya, 19 tahun
dowang ini study kt Uniten Ms
saya kenaii dia pun masa kt foodcourt ilmiah Uniten
butway, ma saya buka kedai kt situ tuu yg dapat kenaii depa nie
mula-II depa panggil saya "KAKAK" tapy lepas tahu umur sama terus start jadi rapat
depa nie suka tolong mak saya kt kedai, petang after habess class
kepala dowang superbssssss gilowwww!!!!!!
di sebabkan kepala yg gila-II, saya bolehh lahh masyukk ngn depa nie
bestt kod lepak ngn depa nie banyakk jepp bercakap, potpetpoetpeoet
seronokk dapat kawan baru ini, heheheheheh
ouhhh lupa nk kenaii kan nama dowang kan??
btway nama dowang ini seakan sama jepp panggilannya
sorang Yan seorang lagy Yani
depa dua ini dhh macam kembar, mane-II mesty berdua kt Uniten
kat bawah ini ada gambar aku n depa dua nie
gambar ini gambar semalam masa dowang dtg ruma, ada buad makan-II
cun-II kan depa dua nie, heheheheeh
dowang ini dh jadi macam family angkat mak saya, huhuhuhuhuuh

Yani(kechekk), Fafau(saya), Yan(pendekk)

TRIOO Gegurll

new, new, new GIRLFRIEND <3

KBYEEEEE :*

No comments:

Post a Comment