Sunday 17 February 2013

KERJA ouh KERJA

assalamaulaikum

ni aku nak story cket malam ni n hari-II berikutnya hidup aku akan PENUH dengan KERJA !
FORM6??? oommaaiiighostt ! Mentang-II sistem baru aku belajar semua sebijik macam budagg UNIVERSITY ! 
PBS?? Pentaksiran Berasaskan Sekolah (mini thesis) . kerja berlambak-II tak tertanggung TAMBAH pulakk dengan PBS . SEM ini aku kena buad 2 tesis ini . Bulan 5 dah kena hantar untuk semakk and markah . TERKEJAR-II lah juga geng-II aku buad thesis in .
thesis first aku PENGAJIAN AM : JENTAYU KOPITIAM tema PERNIAGAAN.
SEJARAH : PENUBUHAN TUDM tema TEMPAT.
Buat masa sekarang aku baru buad sejarah . Kenapa aku buad sejarah sebab too tempat paling aku suka nk buad kajian. HAHAHA (: 
PA? macam malas bcoz tajuk ini baru aku tukar last-II minit , nggee :/ TAPY walaupape pun aku akan tetap kena siapkan supaya result aku GEMPAKK !
ouhhh awesome babe .
keep do it FAFAU !!!

No comments:

Post a Comment