Monday 25 February 2013

aku GEMBIRA untuk DIA

Assalamualaikum .

hari ini aku nak story kat blog ini yang sekarang aku sedang gembira untuk SOMEONE @ JEJAKA  cinta haty aku *chewahhh. 
buka FECEBOOK a.k.a MUKABUKU dia seronok tengok dia bahagia sekarang bersama orang tersayang
dia bahagia aku pun tentu 100 kali bahagia untuk dia kan? Walaupun aku rasa di sebalik gembira aku ini ada sedihnya tapy aku simpan , telan bagai makan HEMPEDU ! pegrhhhhhh PAHIT kod .
JUJOR ! dalam HATY aku masih ada simpan sayang , rindu , cinta  kat dia tapy nak buad mcm dia bukan hak aku lagy .


kata orang 'melihat dia tersenyum bahagia di samping orang tersayang,
maka kita patot tersenyum bahagia untuk dia' (pandai-II je aku HENTAM)

Walau haty aku , perasaan aku tak dapat menerima dia hak orang sepenuhnya aku tetap kena sabar untuk lawan perasaan yang aku PENDAM untuk dia . Aku kena cuba untuk HAPUSkan perasaan aku kat dia sikit demi sikit walaupun haty sakit and susah nak lakukan itu semua . YOU MUST DO IT fafau ! Sebenarnya aku tak boleh terima hakikat lagy yang dia to dah jadi HAKMUTLAK perempuan lain. Tapy aku tabahkan jugak haty aku terima kenyataan dia MILIKORANG . 

Sifat dia JAGA aku SAYANG aku BELAI aku semua-semua itu selama ini and untill NOW dia buad mcmto lagy BERTAMBAH sayang aku kat dia . 

YA ALLAH ! tolonglahh HAMBA-MU ini untuk menjauhkan diri dari lelaki ini ,
agar aku tidak menjadi perampas/pemusnah rumahtangga orang lain.
aku tidak mahu terus memendam perasaan ini.
YA ALLAH ! hilangkan lahh perasaan aku terhadap hamba-MU itu .
sesungguhnya aku hamba-MU yang lemah dalam mengawal perasaanhawa nafsu.

akhir sekali, aku nak habaq mai ! sememangnya sayang,cinta,rindu ALLAH telah terbitkan di dalam haty seseorang makhluknya , kita hamba-Nya sepatutnya pandai memberi , menerima kasihsayang itu.

It may take only a minutes to like someone
Only an hour to have crush on someone
And only a day to love someone
BUT it will take a lifetime to forget someone
TAKE A NOTE .
LOT LOVE HEARTS
FAFAU (:

No comments:

Post a Comment