Tuesday 4 June 2013

Kehidupan Baru



assalamualaikum

Readers! Stalker! Dude's! Girls! Aunties! Uncle! TokAbah! Mama! Papa!
30613- Tarikh di mana aku telah hilangkan semua kenangan yg selama nie aku simpan
Segala mesej selama aku couple ngn dia aku dh PADAM
Aku nk teruskan hidup yg baru tanpa ingatkan menda yg lepas, cukup sampai sini!
Aku nk DIA HAPPY n AKU HAPPY!!
Tapy dengan cara "awak buad haluan awak, saya buad haluan saya"
Kemungkinan dalam masa terdekat mungkin aku akan DELETE jugak no phone dia
Biarlah kenangan MANISPAHIT antara kita sampai sini!
TOLONG!!!! Buad hal masing-II tanpa sedar yg dulu kita penah jadi satu pasangan couple!


saya nak jadi budagKECIK yg tak mengenal apa itu COUPLE!
saya nk jadi budagKECIK yg tak kenal apa itu RINDU!
saya nk jadi budagKECIK yg tak tahu apa itu SAYANG!
saya nk jadi budagKECIK yg tak mengerti CINTA!

"INDAHNYA JIKA JADI BUDAG YG TAKTAHU PAPEPON"
</3 :))

No comments:

Post a Comment